Материалы

"Віват Інтелект!" 2019

     17 травня 2019 року у Запорізькому ліцеї «Логос» відбувся урочистий захід «Віват Інтелект!», на який були запрошені почесні гості: перший проректор Запорізького національного університету Олександр Григорович Бондар, завідувач кафедри фізики твердого тіла ЗНУ Василь Васильович Гіржон, завідувач кафедри обліку, аналізу, оподаткування та аудиту Інженерного інституту ЗНУ Тетяна Олегівна Меліхова, науковий співробітник Українського міжуніверситетського науково-дослідницького центру, кандидат філологічних наук, доцент кафедри іноземних мов Запорізького державного медичного університету Москвітіна Дар’я Анатолівна.

   Це традиціне свято для ліцею «Логос», для його вихованців, які стають не просто учасниками, а й призерами Всеукраїнських учнівських олімпіад та інших інтелектуальних конкурсів. Під час церемонії свої нагороди отримують найкращі та найталановитіші учні, які гідно представляли ліцей на учнівських олімпіадах з базових предметів та Всеукраїнських конкурсах-захистах науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої Академії Наук України.

Виват интиллект

   Традиційно першими свої нагороди отримують наймолодші учасники олімпіад, ті, хто в цьому навчальному році вперше піднявся на п'єдестал переможців.

   Наймолодшим переможцям нагороди були вручені заступником директора ліцею з навчально-виховної Плетньової Тетяною Анатоліївною.

     Лідери олімпіадного руху, ті, яким вдалося здобути перемогу в двох і навіть трьох олімпіадах, отримали нагороду від директору ліцею – Рівкіна Анатолія Давидовича.

Майбутні науковці – переможці ІІ (обласного) етапу конкурсу-захисту науково-дослідних робіт учнів - членів Малої Академії Наук України:

vКайдаш Наталія (10 іп) – І місце (секція: англійська мова)

vХілько Уляна (9 фм) – І місце (секція: англійська мова)

vДанченко Костянтин (10 фм) – І місце (секція: фінанси, грошовий обіг та кредит)

vПриходько Дар’я (10 фм) – ІІ місце (секція: економічна теорія та історія економічної думки)

Наші найкращі ліцеїсти - переможці IV етапу Всеукраїнських    учнівських олімпіад з базових дисциплін:

vДобродуб Данило (11 іп) – переможець IVетапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства

vКайдаш Наталія (10 іп) – переможниця IVетапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства

vПриходько Дар’я (10 фм) – переможниця IVетапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки

vЧикалов Олексій (9 фм) – переможець IVетапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії

vМаліков Артур (11 фм) – переможець IVетапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії

vПопльонкін Давид (6 В) – переможець IVетапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії

vАнтипенко Ілля (7 Г) – переможець ІІ Всеукраїнської олімпіади з математики для учнів 5-7 класів

vБондар Ігор (6 В) – переможець ІІ Всеукраїнської олімпіади з математики для учнів 5-7 класів

     Згідно з давньою традицією було визначено кращого учня ліцею – ним став учень 11 фм класу Маліков Артур переможець IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з хімії; переможець Міжнародного етапу учнівських олімпіад з хімії.

         Кращим класом ліцею другий рік поспіль став 9 фм клас ( класний керівник Патяк Оксана Олександрівна), якому було вручено перехідний приз «Мудра сова»

     Учні нашого ліцею пишаються своїми перемогами не тільки на Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін та Всеукраїнських конкурсах-захистах науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої Академії Наук України, але й інших творчих та спортивних турнірах, конкурсах та змаганнях.

Бажаємо нашим ліцеїстам та їх вчителям подальших успіхів, творчої наснаги, натхнення!

 

 

ЛАУРЕАТИ ОБЛАСНОЇ ПРЕМІЇ В ГАЛУЗІ ОСВІТИ ДЛЯ ОБДАРОВАНОЇ ТА ТАЛАНОВИТОЇ МОЛОДІ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

       22 травня 2019 року в обласній раді відбулася урочиста церемонія вручення обласної премії учням-переможцям Всеукраїнських олімпіад і конкурсів 2018/2019 навчального року, у якій взяв участь голова облдержадміністрації Костянтин Бриль та голова Запорізької обласної ради Григорій Самардак. Переможці та лауреати обласної премії отримали сертифікати за підписами голови обласної державної адміністрації та голови обласної ради, а також грошові премії

     Другий рік поспіль отримують нагороду найталановитіші, найрозумніші, найуважніші, найкмітливіші учні нашого ліцею,які посіли призові місця на Всеукраїнських етапах учнівських олімпіад з навчальних предметів.

vДобродуб Данило (11 іп) - диплом ІІ ступеня IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з правознавства

vМаліков Артур (11 фм) - диплом ІІ ступеня IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з хімії

vЧикалов Олексій (9 фм) - диплом ІІІ ступеня IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з хімії

vКайдаш Наталія (10 іп) - диплом ІІІ ступеня IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з правознавства

vПриходько Дар’я (10 фм) - диплом ІІІ ступеня IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з економіки

vПопльонкін Давид (6 В) - диплом ІІ ступеня IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з хімії

     Вітаємо наших лауреатів та особливо відзначаємо нашого наймолодшого лауреата Попольонкіна Давида, учня 6 В класа, який вперше став переможцем Всеукраїнської олімпіади і бажаємо нашим лауреатам блискучих перемог в олімпіадному русі.

Найщиріші вітання учням – переможцям та їхнім вчителям – наставникам:

Кайдашу О.І., Лисенко Н.В., Штапурі Н.П.

Подальших успіхів та перемог!

IMG 5705

Былое и думы или Обыкновенное чудо

         В городе хозяйничает весна, бушует май, а мне вспоминаются последние дни декабря уходящего 2018 года…

         Окончание семестра. Впереди Новый год, Рождество, зимние каникулы и, может быть, карантин в качестве бонуса (это если очень повезёт, увы, не повезло)…

         А потом время помчится вскачь. Не успеешь глазом моргнуть, а тут уже Последний звонок, выпускной и – прощай, школа!

         Я пишу о том, свидетелем и участником чего мне довелось быть.

         Помню, как обратились ко мне одиннадцатиклассники с просьбой посоветовать им сказку, которую можно было бы поставить на лицейской сцене на Новый год. Им хотелось в преддверии Нового года сделать что-то приятное для тех, кто учится в «Логосе», и для тех, кто работает в нём.

         Ребята долго выбирали из двух предложенных сказок. Помню, как разделились мнения «физиков» (11 фм) и «лириков» (11 ип), как вначале решили ставить сказку вместе, как впоследствии «лирики» сдались, а «физики» пошли до конца, не отступили и сотворили настоящее чудо – создали замечательный спектакль по сказке Л.Филатова «Про Федота, стрельца, удалого молодца». Думаю, все, кто был на спектакле, со мной согласятся.

       Я никогда не забуду, с каким энтузиазмом репетировали (и не только во время уроков, Анатолий Давидович, но и после уроков, и по субботам); какой объём текста выучили наизусть и ни разу не сбились, не забыли ни строчки, ни слова! Как старались на каждой репетиции, как выложились на спектакле! И, конечно же, лучшей наградой ребятам был смех, который не смолкал в зале на протяжении всего спектакля!

     Чудо, на мой взгляд, началось с точного попадания в цель на этапе распределения ролей. Можно ли представить себе другого Царя на месте Маликова А., другого Федота (Гончар В.), другую Марусю (Каминская Е.), другую няньку (Немна Т.), бабу Ягу (Гусельникова А.), генерала (Сирко Д.)? А другого потешника на месте Перепелицы В.?

       Даже эпизодические роли: царевны (Федоринина К.), посла (Цвелых С.) – были сыграны ребятами блестяще!

       Яценко И. и Бондаренко В. (мОлодцы) в очередной раз доказали справедливость слов М.С.Щепкина – «Нет маленьких ролей, есть маленькие актёры». Каждое появление мОлодцев на сцене из-за экрана и синхронно дуэтом произнесённая реплика вызывали смех в зале и аплодисменты зрителей.

     Я смотрела на своих учеников, которых учила с 5 класса, которые выросли на моих глазах, и не узнавала их. Они удивительным образом открылись мне вдруг совсем с неожиданной стороны. И это открытие вызывало в душе противоречивые чувства: было радостно оттого, что я увидела их ТАКИМИ, и одновременно грустно оттого, что это открытие состоялось слишком поздно – всего за несколько месяцев до окончания школы.  

     Всё это было… Как хорошо, что это БЫЛО! Было в школьной жизни ребят, было в жизни лицея, было в моей жизни…

     А сегодня пришло время расставаться, а так не хочется! Очень жаль, что такие талантливые ребята покидают лицей. Конечно же, лицейская сцена пустовать не будет, на смену им придут другие – «Логос» богат талантами. Только ведь это будут уже ДРУГИЕ, а ЭТИ уходят… И хочется пожелать им состояться во взрослой жизни, реализации всех планов. В добрый путь, ребята! И пусть на этом пути вам всегда сопутствует удача!

Мои дорогие, я помню всё! Я ничего не позабыла.

Я вас люблю!

Я вас любила…

Учитель русского языка

и литературы в течение 7 лет,

и.о. классного руководителя

в течение двух месяцев

Байшева С.Ш.

1

Финальный выход на поклон в конце спектакля. 2

 Мы сделали это!

Майбутнє починається сьогодні!

21 лютого 2019 на базі нашого ліцею відбулася VI Міська Конференція лідерів учнівського самоврядування та дитячої демократії під гаслом «Майбутнє починається сьогодні!».

Метою конференції була консолідація діяльності органів учнівського самоврядування щодо національно-патріотичного виховання, обмін практичним досвідом з цього питання. Лідери районів міста презентували досвід навчальних закладів району щодо розвитку учнівського самоврядування як самостійного громадського інституту, що дає можливість учням реалізувати їх лідерські якості. У роботі конференції взяли участь почесні гості:

Зайцев Вячеслав Олексійович - депутат Запорізької міської ради,

Еделев Вячеслав Гаврилович - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради,

Погребняк Юлія Валеріївна - директор департаменту освіти і науки Запорізької міської ради,

Гусак Оксана Вікторівна – завідувач НМЦ Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради,

Олійник Ірина Володимирівна - методист НМЦ департаменту освіти і науки Запорізької міської ради,

Кичата Ірина Іванівна - начальник територіального відділу освіти Вознесенівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради,

Бірюкова Тетяна Федорівна - в.о. декана ФСУ Запорізького національного університету.

Після урочистого відкриття конференції було проведено 8 майстер-класів

Тематика майстер-класів

для лідерів учнівського самоврядування міста

Назва

майстер-класу

Тренер/коуч
Як стати президентом?

Цокур Євген Георгійович, професор, доктор політичних наук, завідувач кафедри політології,

Запорізький національний університет

Як написати вигідний соціальний проект: лайфхак

Глазунов Володимир Володимирович, професор, доктор філософських наук,

Запорізький національний університет

Методологія наукових досліджень Лепський Максим Анатолійович, доктор філософських наук, професор, Запорізький національний університет
Командоутворення: корисні інструменти та кейси Бірюкова Тетяна Федорівна, кандидат філософських наук, заступник декана ФСУ, Запорізький національний університет
Дебати як технологія командоутворення

Скворець Володимир Олексійович, професор, доктор філософських наук, завідувач кафедри соціології,

Запорізький національний університет

Школа лідерства Бойко Едуард, номінант студентської премії "Студент року 2018", Запорізький національний університет
Волонтерство як громадська позиція Васюкова Катерина, голова громадської волонтерської організації "Студентське серце", Запорізький національний університет
Мотивація лідерства Широбокова Ольга Олександрівна, доцент, кандидат філософських наук, заступник декана з профорієнтаційної роботи, Запорізький національний університет

Учні ліцею взяли участь в організаційних заходах: зустріч делегатів, реєстрація, супровід на майстер-класи – активісти 9ФМ класу. Ведучими були президент республіки ЛОГОСіЯ Кондрашева Катерина та члени парламенту ліцею Данченко Костянтин, Ковіненко Орина, Фомінов Микита.

IMG 20190221 143612

                

З Днем безпечного Інтернету 2019

      безопасній интернет

5 лютого 2019 року у світі відзначається День безпечного Інтернету (Safer Internet Day) під гаслом «Разом для найкращого Інтернету». Понад 140 країн підтримали ідею Дня безпечного Інтернету, мільйони людей в усьому світі об’єднуються заради натхнення до позитивних змін та підвищення освіченості з питань безпеки онлайн та участі у заходах.

       День безпечного Інтернету має на меті об’єднання зусиль зацікавлених державних, громадських та приватних сторін для підвищення рівня знань про безпечне та відповідальне використання Інтернет-технологій, перш за все, серед дітей та молоді. У День безпечного Інтернету в багатьох країнах світу обговорюються шляхи безпечного використання молоддю Інтернету, питання Інтернет-етики, загрози протизаконного контенту.

       До Дня безпечного Інтернету в нашому ліцеї проведено цикл цікавих заходів, на яких в інтерактивній формі учні вчилися культурі спілкування в мережі, обговорювали небезпеки віртуального світу.

       Вчителем інформатики Сурду К. Я. для учнів 10-ФМХБ класу була проведена позакласна година «за круглим столом». Діти підготували презентації та цікаві доповіді. У ході заняття учні обговорили: що таке безпечний чат, як захистити себе від шахраїв у мережі, а також актуальні питання «пасток» Інтернету, безпечного веб-серфінгу, кіберзлочинності, анонімності користувачів і захисту авторських прав у мережі Інтернет. Цікавою та актуальною була ділова бесіда про Інтернет-залежність: її види, симптоми, вплив на погіршення здоровя. Діти обмінювались своїми думками та пропозиціями. Під керівництвом вчителя визначили основні правила, які потрібно бездоганно виконувати, щоб не стати Інтернет-залежним.

       Заняття пройшло цікаво і цілеспрямовано. Учні не тільки повторили правила безпечного Інтернету, а й прокоментували ситуації з власного досвіду і зробили висновок: «Безпека в Інтернеті – це як власна гігієна: про неї треба дбати щодня».

БАЖАЮ ВСІМ БЕЗПЕЧНОГО І КОРИСНОГО ІНТЕРНЕТУ!

Вчитель інформатики Сурду К. Я.

   

   

   

ДОБРОДУБ ДАНИЛО – ЛАУРЕАТ СТИПЕНДІЇ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

   29 листопада 2018 року, у приміщенні Національного технічного університету України «КПІ ім. І. Сікорського» відбулося нагородження лауреатів стипендії Президента України для переможців Всеукраїнських учнівських олімпіад і Всеукраїнського конкурсу науково-дослідницьких робіт МАН.

     Стипендії отримали 270 школярів та студентів (150 переможців учнівських олімпіад з навчальних предметів і 120 – Всеукраїнського конкурсу-захисту), які протягом року щомісяця отримуватимуть грошову винагороду за свої інтелектуальні досягнення. Серед них – наш кращій ліцеїст - Добродуб Данило, учень 11 історико - правознавчого класу, який отримав нагороду за свої високі досягнення у вивченні правознавства (у 2017 -2018 н.р. Данило посів І місце у ІV (Державному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства).

Найщиріші вітання Добродубу Данилу

та його вчителю – наставнику

Кайдашу Олегу Івановичу!

Подальших успіхів та перемог!

Василь Олександрович Сухомлинський

Цьогоріч28 вересня в Україні та світі відзначили 100-річчя людини, творчість якої – унікальне явище в українській і світовій педагогіці. Це – видатний педагог Василь Олександрович Сухомлинський.

22 роки він був директором Павлиської школи, до його думок прислухалися любили його. Він не лише наш сучасник. Він прогнозував майбутнє освіти, передбачав дефіцит емоційного спілкування, занепад етичної компетентності в суспільстві, тому, очевидно, так щедро в його творах представлене емоційне, естетичне виховання.

Українська та світова педагогічна спільнота високо цінує внесок В.О. Сухомлинського в розвиток освіти і науки.

Школа, на думку Василя Сухомлинського, – це не комора знань, а світоч розуму, святиня і надія, духовна колиска народу, норовливе дитя суспільства. Це – світ душевних людських доторкань, зосередження добрих почуттів, тонких переживань. Це – вічне вогнище краси, освіти й освіченості. В школі дитина проводить один з найважливіших періодів свого життя, а не лише засвоєння знання, вміння, навички, способи діяльності.

Василь Олександрович є автором 48 монографій, понад 600 статей, 1500 оповідань і казок, притч та новел для дітей.

Найвідоміша його праця – «Серце віддаю дітям», перекладена на 30 мов світу, її перевидавали 54 рази. Загалом твори В.О. Сухомлинського видано 53-ма мовами світу накладом майже 15 млн. примірників. Його книги присвячені головним чином вихованню і навчанню молоді, педагогізації батьків.

У 1955 році Василь Олександрович захистив кандидатську дисертацію на тему «Директор школи – керівник навчально-виховного процесу». Саме в цей період життя і творчої діяльності видатного українського педагога тісно пов’язаний з Києвом.

Основні ідеї, які розвинув Василь Сухомлинський у своїх працях:

  • любов до дитини;
  • розвиток творчих сил кожної окремої особистості в умовах колективної співдружності на основі етико-естетичних цінностей, інтересів, потреб, який спрямований у кінцевому підсумку на творчу працю;
  • культ природи, природа як найважливіший засіб виховання почуття прекрасного і гармонії;
  • розробка демократичних педагогічних засобів і методів навчання й виховання (повага, заохочення, опора на позитивне, моральне покарання);
  • звернення до внутрішнього світу дитини, опора на її сили, внутрішні потенції, підтримка і розвиток того здорового, що є в кожній особистості;
  • розвиток ідеї «радості пізнання», тобто емоційне сприйняття процесу навчання;
  • демократизація структури управління навчально-виховним процесом у школі (психологічний і педагогічний семінари, школа для батьків тощо).

У книзі «Серце віддаю дітям» він зробив привселюдне зізнання і підтвердження, своїми трудами та щоденними діяннями великого вчителя, він писав: «Що було найголовнішим у моєму житті? Не роздумуючи, відповідаю: Любов до дітей».

Головними постулатами його основи педагогічної системи є:

  1. Виховання дитини повинно бути спрямоване на окультурення її потреб.
  2. Ідеал культурних бажань людини, які необхідно виховувати, – потреби у праці, у творінні добра, у красі.
  3. Щоб виховати дитину, необхідно створити у неї чутливість до виховання (потребу бути хорошою), створити для неї «радість буття», сформувати почуття власної гідності.
  4. Умовою успішного виховання, з якої воно повинно починатися, є створення атмосфери успіху, що є відправною його основою. Абсолютна перевага позитивних стимулів і реакцій на поведінку дитини над негативними.

Кожне покоління по-новому сприймає В. Сухомлинського, знаходить цінні дороговкази для навчання і виховання.

Спадщина кожного митця і кожного вченого має свою долю. Одну досить швидко забувають, іншу – якийсь час тримають у полі зору. І лише небагатьом випадає залишитися у «великому часі». Є всі підстави стверджувати, що спадщина Василя Сухомлинського належить до останніх.

Український педагог подарував нам цілісну педагогічну систему виразного гуманістичного спрямування. І то вже наша проблема, як зуміємо скористатися нею. Маємо підніматися до неї і серцем, і розумом.

Доброта Скачать

Доброта - це краса людської душі скачать

План

ПОЗДРАВЛЯЕМ с победой!!!

Ученица нашого лицея СТОЯНОВА ДАРЬЯ(6-Б класс)завоевала1 местона открытом Чемпионате Европы по Киокушин Ояма Карате (World Oyama Kyokushin Organization) среди юношей, юниоров, взрослых и ветеранов в разделе "кумите", который проходил 27 октября 2018 г. в городе Киев, Украина.

Кроме спортсменов из Украины в турнире принимали участие и представители из таких стран, как : Турция, Греция, Швеция ,Иран , Казахстан, Пакистан , Марокко, Тунис , Азербайджан , Грузия и др.

 

Хакатон

20 жовтня 2018 року в Запорізькому національному технічному університеті на кафедрі програмних засобів відбувся хакатон з теми «Створення інформаційно-технологічних рішень, здатних сприяти вирішенню екологічних проблем головної річки України Дніпра та інших річок».

Мета хакатону "HACK FOR DNIPRO" –  залучити молодь до створення IT-рішень, здатних сприяти вирішенню екологічних проблем головної річки країни Дніпра та інших річок, сприяти комунікації між перспективними юними розробниками рішень екологічних проблем та представниками закладів вищої освіти, громади, бізнесу.

У заході брали участь команди з багатьох шкіл м. Запоріжжя.Над проектами, які за допомогою IT-технологій можуть вирішити екологічні проблеми Дніпра, працювало 12 команд.

У цьому навчальному році в Запорізькому ліцеї «Логос» вперше розпочав роботу гурток з 3D-моделювання та робототехніки, вихованці якого також брали участь у змаганнях. 

 

Нашу команду «TempBoat» представляли учні 10-ФМХБ класу Макарова Юліана, Корогод Данило та БерезовськийОлег. Вони розробили власну модель підводного човна, який може визначати місця найбільшого забруднення річок та створювати геолокаційні мітки, які вимагають термінового очищення.

Під час захисту наш проект набрав найбільшу кількість балів і зайняв I місцета отримав фінансову підтримку у розмірі 3000 грн.від комбінату «Запоріжсталь» на подальший розвиток робототехніки та комп’ютерного 3D-моделювання у ліцеї «Логос».

         Усі учасники конкурсу, які представляли команду від нашого ліцею, були нагороджені дипломами та запрошені до подальшого навчання у Запорізькому національному технічному університеті.

       ЩИРО ВІТАЄМО переможців конкурсу та бажаємо подальших успіхів!!!

Підготував команду вчитель інформатики

та керівник гуртка з комп’ютерного

3D-моделювання та робототехніки ЗЛ «Логос»

Сурду К. Я.

myFlickr

 


Copyright © 2014. All Rights Reserved.