Використання і поєднання прийомів ІКТ і прийомів драматизації на уроках англійської мови в умовах реалізації державних освітніх стандартів та модернізації освітньої галузі

Безымянный.jpg

Номінація (секція) Виставки:

 «Іноземні мови»

 

Бойцева Вікторія Вікторівна

вчитель англійської мови,

спеціаліст другої категорії.

Запорізький ліцей «Логос»

 Запорізької міської ради

 Запорізької області

 Директор: Рівкін Анатолій Давидович

 адреса: вул. Рекордна, 27-а,

 тел.: 233-33-19, 34-01-62,

e-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.,

адреса сайту:zllogos.zp.ua

Тема: «Використання  і  поєднання прийомів ІКТ і прийомів драматизації на уроках англійської мови в умовах реалізації державних освітніх стандартів та модернізації освітньої галузі.»

Провідна педагогічна ідея досвіду:

    Створення драматичного, анімаційного сюжету, його практичне відтворення в анімаційному фільмі допомагає досягти наших подвійних цілей: дітям цікаво створювати мультик, вчитель “отримує” використання лексико-граматичних явищ, що вивчаються!

   Самостійне використання учнями лексико-граматичних явищ, комп’ютерна «обробка» зафільмованого драматичного сюжету передбачає інший вибір методів і засобів навчання, ставить завдання здійснювати зворотній зв'язок, що до рівня засвоєння навчального матеріалу, дає якісні зміни використання часу і планування уроків, можливості дистанційного навчання тощо.

Обґрунтування актуальності та перспективності:  актуальність педагогічного досвіду  полягає в тому, що  поєднання прийомів драматизації та  ІКТ на уроках англійської мови (чи будь-якої іншої мови і літератури) та в позаурочний час навчання, дозволяє переглянути підходи до освітніх цілей, цілеспрямовано оновити  засоби навчання і кардинально змінити підходи до оцінювання результатів навчання. В свою чергу, це створює умови для формування не тільки глибоких знань і вмінь учнів, але і здатності самостійно приймати рішення, формулювати власні цілі, вибирати ефективні шляхи й досягнення поставлених цілей, саме в умовах реалізації державних освітніх стандартів та модернізації освітньої галузі.

Науково-теоретична основа досвіду: підхід вчителя до використання і поєднання прийомів ІКТ і прийомів драматизації на уроках ґрунтується на нагальній необхідності йти в ногу з сучасними технологіями в освіті, відповідаючи передовим методичним вимогам процесу навчання та умовам реалізації державних освітніх стандартів, а також на необхідності модернізації навчального процесу.

Стисла анотація досвіду:

  1. Вид досвіду за характером новизни: модифікаційний і комбінаторний (нове поєднання відомих методик). Оригінальне цілеспрямоване використання та раціоналізація відомих педагогічних ідей, технологій, форм і методів викладання мови дозволяє ефективніше їх використовувати, особливо це стосується «фіксації» усного мовлення в драматичному сюжеті, що є ключовою компетенцією для навчання мови: комунікативною.
  2. Мета досвіду: формування у учнів навичок до самостійної роботи, розвитку пізнавального інтересу до навчальної діяльності, самостійному використанню учнями знань у процесі створення анімаційного фільму, здатність самим встановлювати рівень засвоєння знань, бачити прогалини в знаннях, а також одержувати відчуття успіху.
  3. Впровадження досвіду, що буде представлене на Виставці, це розробка уроків та позаурочних заходів, де доцільно використати створення драматичного, анімаційного сюжету, його практичне відтворення в анімаційному або навчальному фільмі і в подальшому самостійне використання учнями вивченого матеріалу, комп’ютерна «обробка» самостійно зафільмованого анімаційного або драматичного сюжету, тобто «фіксації» усного мовлення, що є  ключовою компетенцією для навчання мови: комунікативною.

Результативність впровадження досвіду: підвищення мотиваційної складової навчального процесу завдяки використанню представленого досвіду виявлене під час психологічного тестування учнів; процес впровадження триває, оскільки автор зараз працює з учнями третього класу, і навчання самостійному використанню лише розпочинається.

Репрезентація досвіду: рівень репрезентації – навчальний заклад, форми репрезентації- семінари, публікації в інтернет виданнях та інші.

Теги:  використання і поєднання прийомів ІКТ і прийомів драматизації на уроках, англійська мова, іноземні мови, драматизація, анімаційний сюжет, мультик, анімаційний фільм, навчальний фільм, дистанційне навчання, модернізація навчального процесу.

Посилання:  

Використання і поєднання прийомів ІКТ та драматизації на уроках англійської мови умовах реалізації нових Державних стандартів та модернізації освітньої галузі