ТЕМА ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ: «ЗАДАТКИ, ЗДІБНОСТІ, ОБДАРОВАНІСТЬ В КОНТЕКСТІ УСПІШНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ»
Мета педагогічної ради:
- надання методичної допомоги вчителям у питаннях виявлення та розвитку здібностей інтелектуально обдарованих дітей, розвиток професійної компетентності педагогів;
- узагальнити сформований в ліцеї досвід роботи з обдарованими учнями, вичленувати і проаналізувати актуальні проблеми в цій галузі;
- виявити потреби педагогів ліцею в оновленні уявлень про професійні якості, необхідних для роботи з обдарованими учнями;
Завдання:
- поглибити знання педагогів про поняття «обдарованість», «здібності», «талант»;
- систематизувати і поглибити знання вчителів про особливості інтелектуально обдарованих дітей;
- виробити рекомендації щодо виявлення обдарованих дітей, розробити модель обдарованої дитини і взаємодіє з ним вчителя;
- познайомити зі стратегіями і формами організації навчання інтелектуально обдарованих учнів;
- визначити напрямки подальшої роботи педагогічного колективу з розвитку інтелектуальної обдарованості школярів.
План проведення:
Теоретичний модуль
1. Оновлення змісту, форм і методів роботи з обдарованими учнями як актуальна проблема педагогічного колективу.
Кайдаш Г.В. - заст. директора з НВР
2. Психологічний портрет обдарованої дитини, форми і методи психолого-педагогічної підтримки обдарованих учнів.
Капітоненко В. В. - практичний психолог
3. Формування виховного середовища, сприятливого для розвитку і реалізації інтелектуального потенціалу обдарованих дітей.
Фурман І.Т. - заст. директора з НВР
Практичний модуль
1. Роль початкової школи у виявленні та розвитку ранньої обдарованості.
Потупаленко Ю.Т. -вчитель початкової школи
- Створення умов для реалізації здібностей учнів засобами позаурочної діяльності з предмету.
Донін Ф.Л. - керівник гуртка
Штапура Н.П. - вчитель хімії
Приходько Н.Ф. - вчитель біології
Петров Р.В. - вчитель історії
Лисенко Н.В. - учитель економіки