З Днем безпечного Інтернету 2019

      безопасній интернет

5 лютого 2019 року у світі відзначається День безпечного Інтернету (Safer Internet Day) під гаслом «Разом для найкращого Інтернету». Понад 140 країн підтримали ідею Дня безпечного Інтернету, мільйони людей в усьому світі об’єднуються заради натхнення до позитивних змін та підвищення освіченості з питань безпеки онлайн та участі у заходах.

       День безпечного Інтернету має на меті об’єднання зусиль зацікавлених державних, громадських та приватних сторін для підвищення рівня знань про безпечне та відповідальне використання Інтернет-технологій, перш за все, серед дітей та молоді. У День безпечного Інтернету в багатьох країнах світу обговорюються шляхи безпечного використання молоддю Інтернету, питання Інтернет-етики, загрози протизаконного контенту.

       До Дня безпечного Інтернету в нашому ліцеї проведено цикл цікавих заходів, на яких в інтерактивній формі учні вчилися культурі спілкування в мережі, обговорювали небезпеки віртуального світу.

       Вчителем інформатики Сурду К. Я. для учнів 10-ФМХБ класу була проведена позакласна година «за круглим столом». Діти підготували презентації та цікаві доповіді. У ході заняття учні обговорили: що таке безпечний чат, як захистити себе від шахраїв у мережі, а також актуальні питання «пасток» Інтернету, безпечного веб-серфінгу, кіберзлочинності, анонімності користувачів і захисту авторських прав у мережі Інтернет. Цікавою та актуальною була ділова бесіда про Інтернет-залежність: її види, симптоми, вплив на погіршення здоровя. Діти обмінювались своїми думками та пропозиціями. Під керівництвом вчителя визначили основні правила, які потрібно бездоганно виконувати, щоб не стати Інтернет-залежним.

       Заняття пройшло цікаво і цілеспрямовано. Учні не тільки повторили правила безпечного Інтернету, а й прокоментували ситуації з власного досвіду і зробили висновок: «Безпека в Інтернеті – це як власна гігієна: про неї треба дбати щодня».

БАЖАЮ ВСІМ БЕЗПЕЧНОГО І КОРИСНОГО ІНТЕРНЕТУ!

Вчитель інформатики Сурду К. Я.

   

   

   

ДОБРОДУБ ДАНИЛО – ЛАУРЕАТ СТИПЕНДІЇ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

   29 листопада 2018 року, у приміщенні Національного технічного університету України «КПІ ім. І. Сікорського» відбулося нагородження лауреатів стипендії Президента України для переможців Всеукраїнських учнівських олімпіад і Всеукраїнського конкурсу науково-дослідницьких робіт МАН.

     Стипендії отримали 270 школярів та студентів (150 переможців учнівських олімпіад з навчальних предметів і 120 – Всеукраїнського конкурсу-захисту), які протягом року щомісяця отримуватимуть грошову винагороду за свої інтелектуальні досягнення. Серед них – наш кращій ліцеїст - Добродуб Данило, учень 11 історико - правознавчого класу, який отримав нагороду за свої високі досягнення у вивченні правознавства (у 2017 -2018 н.р. Данило посів І місце у ІV (Державному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства).

Найщиріші вітання Добродубу Данилу

та його вчителю – наставнику

Кайдашу Олегу Івановичу!

Подальших успіхів та перемог!

Василь Олександрович Сухомлинський

Цьогоріч28 вересня в Україні та світі відзначили 100-річчя людини, творчість якої – унікальне явище в українській і світовій педагогіці. Це – видатний педагог Василь Олександрович Сухомлинський.

22 роки він був директором Павлиської школи, до його думок прислухалися любили його. Він не лише наш сучасник. Він прогнозував майбутнє освіти, передбачав дефіцит емоційного спілкування, занепад етичної компетентності в суспільстві, тому, очевидно, так щедро в його творах представлене емоційне, естетичне виховання.

Українська та світова педагогічна спільнота високо цінує внесок В.О. Сухомлинського в розвиток освіти і науки.

Школа, на думку Василя Сухомлинського, – це не комора знань, а світоч розуму, святиня і надія, духовна колиска народу, норовливе дитя суспільства. Це – світ душевних людських доторкань, зосередження добрих почуттів, тонких переживань. Це – вічне вогнище краси, освіти й освіченості. В школі дитина проводить один з найважливіших періодів свого життя, а не лише засвоєння знання, вміння, навички, способи діяльності.

Василь Олександрович є автором 48 монографій, понад 600 статей, 1500 оповідань і казок, притч та новел для дітей.

Найвідоміша його праця – «Серце віддаю дітям», перекладена на 30 мов світу, її перевидавали 54 рази. Загалом твори В.О. Сухомлинського видано 53-ма мовами світу накладом майже 15 млн. примірників. Його книги присвячені головним чином вихованню і навчанню молоді, педагогізації батьків.

У 1955 році Василь Олександрович захистив кандидатську дисертацію на тему «Директор школи – керівник навчально-виховного процесу». Саме в цей період життя і творчої діяльності видатного українського педагога тісно пов’язаний з Києвом.

Основні ідеї, які розвинув Василь Сухомлинський у своїх працях:

  • любов до дитини;
  • розвиток творчих сил кожної окремої особистості в умовах колективної співдружності на основі етико-естетичних цінностей, інтересів, потреб, який спрямований у кінцевому підсумку на творчу працю;
  • культ природи, природа як найважливіший засіб виховання почуття прекрасного і гармонії;
  • розробка демократичних педагогічних засобів і методів навчання й виховання (повага, заохочення, опора на позитивне, моральне покарання);
  • звернення до внутрішнього світу дитини, опора на її сили, внутрішні потенції, підтримка і розвиток того здорового, що є в кожній особистості;
  • розвиток ідеї «радості пізнання», тобто емоційне сприйняття процесу навчання;
  • демократизація структури управління навчально-виховним процесом у школі (психологічний і педагогічний семінари, школа для батьків тощо).

У книзі «Серце віддаю дітям» він зробив привселюдне зізнання і підтвердження, своїми трудами та щоденними діяннями великого вчителя, він писав: «Що було найголовнішим у моєму житті? Не роздумуючи, відповідаю: Любов до дітей».

Головними постулатами його основи педагогічної системи є:

  1. Виховання дитини повинно бути спрямоване на окультурення її потреб.
  2. Ідеал культурних бажань людини, які необхідно виховувати, – потреби у праці, у творінні добра, у красі.
  3. Щоб виховати дитину, необхідно створити у неї чутливість до виховання (потребу бути хорошою), створити для неї «радість буття», сформувати почуття власної гідності.
  4. Умовою успішного виховання, з якої воно повинно починатися, є створення атмосфери успіху, що є відправною його основою. Абсолютна перевага позитивних стимулів і реакцій на поведінку дитини над негативними.

Кожне покоління по-новому сприймає В. Сухомлинського, знаходить цінні дороговкази для навчання і виховання.

Спадщина кожного митця і кожного вченого має свою долю. Одну досить швидко забувають, іншу – якийсь час тримають у полі зору. І лише небагатьом випадає залишитися у «великому часі». Є всі підстави стверджувати, що спадщина Василя Сухомлинського належить до останніх.

Український педагог подарував нам цілісну педагогічну систему виразного гуманістичного спрямування. І то вже наша проблема, як зуміємо скористатися нею. Маємо підніматися до неї і серцем, і розумом.

Доброта Скачать

Доброта - це краса людської душі скачать

План