Прототип моделі робота
Прототип моделі робота підводного човна для очищення річки Дніпра – найголовнішої водної артерії нашого міста та інших водойм – побудовано.
Бажаємо успіхів нашим гуртківцям у роботобудуванні!
Семінар з профілактики проявів булінгу у дитячому середовищі
Питанням раннього виявлення і профілактики булінгу в дитячому середовищі останнім часом в нашій країні приділяється найпильніша увага. Булінг - психологічний або фізичний тиск, насильство, пресинг, третирування, залякування, цькування індивідуума в ситуації, коли він не може себе захистити перед іншим індивідуумом або групою.
Метою подібних дій окремого індивідуума, підтримуваного групою, або групи, є фізичний або психологічний терор для залякування і підпорядкування собі індивідуума (жертви), який з різних причин володіє меншим ресурсом або можливостями, ніж булер (кривдник), причому, найчастіше, психологічна складова поведінкової мотивації булеру є пріоритетною в порівнянні з матеріальної - для кривдника важливіше приниження жертви, ніж матеріальна вигода.
Фахівцями розробляється інструментарій для виявлення фактів фізичного і психологічного тиску на «інших» дітей в середовищі однолітків; пишуться і впроваджуються програми з попередження поширеності нерегламентованих і позастатутних відносин в закритих і відкритих освітніх організаціях; вивчаються можливості впровадження превентивних технологій з означеної проблеми та ін.
Разом з тим, питання практичної роботи по зупинці і запобігання шкільного булінг залишаються відкритими.
Тому в ЗЛ «Логос» в січні 2020 року відбувся практико-орієнтований семінар, метою якого було надання практичної допомоги фахівцям сфери освіти в роботі з можливими виявленими фактами шкільного булінгу. У виступах практичного психолога Капітоненко В.В., соціального педагога Селіної А.П., заступника директора з НВР Фурман І.Т. був відображений досвід роботи з кризовими випадками, накопичений фахівцями вітчизняної і зарубіжної практики, а також розглянуті питання профілактики жорстокого поводження в дитячому середовищі. Зарубіжний досвід, творчо заломлюючись і модифікуючись, може бути використаний і вітчизняними фахівцями. Кожен педагог отримав електронний довідковий посібник, що включає в себе різноманітні відеоматеріали, збірники, поліграфічні роботи, посилання на Інтернет джерела з проблеми.
З ДНЕМ БЕЗПЕЧНОГО ІНТЕРНЕТУ 2020
11 лютого 2020 року
у світі відзначається День безпечного Інтернету під гаслом «Разом для найкращого Інтернету». Метою Дня безпеки в Інтернеті є поширення знань про безпечне, відповідальне і позитивне використання цифрових технологій для дітей та дорослих.
Пам’ятайте!
Інтернет – це не головне захоплення в житті. Крім нього повинні бути улюблені книжки, заняття спортом, прогулянки на свіжому повітрі. Не обмежуйте межі свого життя лише екраном монітора. Раджу розпочинати свій день з гімнастики, а не з перегляду сторінок в Інтернеті! «Головна розкіш - це розкіш живого людського спілкування». Не слід захоплюватись віртуальним життям, краще жити реальністю, адже вона набагато цікавіша.
Бажаю всім успіхів та міцного здоров’я!!!
Вчитель інформатики Сурду К. Я.
ПАМ'ЯТКА щодо забезпечення інформаційної безпеки при роботі в мережі Інтернет.
Перелік основних чинників, що впливають на стан інформаційної безпеки у зв’язку із використанням загальнодоступних та соціально орієнтованих ресурсів мережі Інтернет
• Військова агресія Російської Федерації та пов’язані з нею масштабні кібератаки, масові антиукраїнські інформаційні кампанії та їх психологічний вплив на користувачів українського сегменту мережі Інтернет, отримання несанкціонованого доступу до персональних даних та іншої важливої інформації з електронних поштових скриньок та соціальних мереж: тощо.
• Існування загрози для державних установ (міністерств, відомств, агентств, фінансових установ тощо) у зв’язку із використанням працівниками у службовій діяльності та повсякденному житті програмного забезпечення російського виробництва, а також поштових електронних сервісів та соціальних мереж «ВКонтакте» та «Одноклассники», доступ до яких на даний час обмежено відповідно до Указу Президента України № 133/2017 від 15.05.2017 року.
Подробнее: ПАМ'ЯТКА щодо забезпечення інформаційної безпеки при роботі в мережі Інтернет.
Рука-робот
Знайомтесь, це ваш кращий друг – настільна рука-робот, створена гуртківцями нашого ліцею. Це була їхня ідея. Діти працювали з великим захопленням над тим, що їм, справді, подобається. Вони працювали плідно, давали волю своїм фантазіям, експериментували, висловлювали свої думки, пропонували ідеї, робили висновки. І все це відбувалося в дружньому оточенні. Від отриманого результату радощам не було меж. ПОБАЖАЄМО УСПІХІВ НАШИМ ЮНИМ ВИНАХІДНИКАМ!
Вчитель інформатики та керівник гуртка з робототехніки
та комп’ютерного моделювання Сурду К. Я.